petr_strnadPetr Strnad je talentovaný režisér, autor a designér. Absolvoval hudebně-dramatický obor na Pražské konzervatoři a katedru filmové a televizní režie FAMU pod vedením profesora Jiřího Svobody. Už se svými studentskými filmy slavil úspěchy na festivalech doma i v zahraničí.
Věnuje se televizní, filmové i dokumentární tvorbě jako autor námětu, scénárista i režisér. Točí hudební klipy a na svém kontě má i řadu reklamních spotů. Je autorem několika divadelních her. Režijně i dramaturgicky se podílí na realizaci galavečerů a VIP akcí.

Labutí píseň, Láska je bílý chrt (Hlavní cena – Mladá kamera Uničov), To hezké růžové (nejlepší studentský film FAMU 90. let), Katrin a Rut (Výroční cena ČLF a cena Prix du Public na festivalu evropských filmových škol v Cergy-Pontoise), Maminka (Výroční cena ČLF), dokumenty Ego – Táňa/s/nad váhou, Slečna perfektní; Scénáře k filmům: Poustevníci, Tomášova cesta, Červená termoska; Divadelní hry: Srdeční záležitost, Jak uvařit žábu; Videoklipy: Chinaski, Žlutý pes; Reklamy: Fri D´Or, Image Lesy ČR, Sazka (Uvnitř tiketu – 1. cena Asociace evropských loterií, Cannes 2001, Zlatá pecka 2001), Globtel kampaň (Prima – Zlatý klinec 2000, Slovensko), ING, Eurotel, Rajec; Galavečery: Ford, DHL, ČSTV. Jdi na showreel.

michal_charvatMichal Charvát pracuje v reklamě od roku 1992, kdy nastoupil jako Account Manager do nezávislé české agentury BBK. S agenturou prožil změny jména, partnerských sítí i přeměnu na reklamní skupinu, ve které zakládal Sales Promotion agenturu Hannibal, kterou spoluvlastnil a vedl. V roce 2000 byla skupina BBK pohlcena českou Ogilvy Group a Michal v ní dále vedl aktivační agenturu Ogilvy Promotional Campaigns/141 Worldwide/Ogilvy Action, ze které se mezitím stala součást globální sítě.

Pracoval pro řadu domácích i mezinárodních klientů, pro mnohem víc jich ovšem nikdy nepracoval. V roce 2013 svoje účinkování v Ogilvy ukončil a rok pracoval jako nezávislý konzultant. Od podzimu 2014 vedl Asociaci komunikačních agentur jako její výkonný ředitel. Opakovaně působil v porotách soutěží Effie, Český Direkt, Hvězda 3D reklamy, IMC Awards, Česká inovace, POPAI Awards, SCIAP a nejspíš i pár dalších.

honza_povysilHonza Povýšil je paralympijský medailista, mistr Evropy, vicemistr světa v plavání a také občasný fotograf. Nejčastěji ho tak potkáte s fotoaparátem na krku nebo v bazénu. Sám říká, že životní motto nemá, ale to, které je mu nejbližší, zní: „Nepodělat se z toho!“ (Charles Bukowski to řekl ještě drsněji.) Honza se nebojí neprozkoumaných věcí. „Dokud to nezkusím, tak nemůžu vědět, že to nejde, proto zkouším jakoukoliv hovadinu,“ říká o sobě. Moji kamarádi mě strašně kazí (směje se) a já jsem cvok a nechám se vyhecovat ke každé ptákovině.

business-womanTereza Tobiášová: “Zařadit se někam, do škatulky “profese”, jde poměrně těžce. Moderuju, točím reportáže, píšu scénáře a blogy, vloguju… Zkrátka být na poli marketingu, jsem kreativec. Nicméně v tom mediálním světě jsem spíš holka pro všechno 🙂
Hlavní pro mě ale není motivace penězi, ale tím, že mě to všechno prostě baví. Napsala jsem jedny Soukromé pasti pro tv Nova, vysílala na Expresradiu, Bontonu nebo Fajnradiu, moderuju na Óčku už hodně dlouho, loni jsem navíc začala působit na Primě a taky vlogovat. Ne klasicky – o tom, jak vstávám, nebo se češu.. Spíš točím tipy, zajímavosti, zážitky. Musí to bavit a zároveň pomáhat. A myslim, že i proto mě zajímá, jak pobavíte a pomůžete vy. Buďte fklidu 🙂 ”